Ποικιλίες από Παραδοσιακές γεύσεις.

Παρακαλώ όποιος έχει κάποια συνταγή απο παραδοσιακό γλυκό ή φαγητό ας μου το στείλει στο nikolaos921@yahoo.grκι εγώ θα το αναρτήσω όπως θα μου το υποδείξει.



Παρασκευή 10 Αυγούστου 2012

ΜΑΡΜΕΛΑΔΑ ΠΕΠΟΝΙ!

Όταν είδα στο newsletter του Diet up, συνταγή για μαρμελάδα με πεπόνι, μπήκε το σκουλίκι.
Όπως πάντα, έκανα και τις δικές μου παρεμβάσεις στην original συνταγή, την οποία μπορείτε να δείτε πατώντας ΕΔΩ .
Και τώρα στην δική μου κατασκευή:
Υ Λ Ι Κ Α 
850 γραμ. Πεπόνι, μετά το καθάρισμα
150 γραμ. Ζάχαρη άσπρη (η συνταγή λέει 200 γρ.)
3 κουτ.σουπ. Ξύδι λευκό (η συνταγή λέει 70 ml, αλλά μου φάνηκε υπερβολικό)
1 Βανιλια
Ε Κ Τ Ε Λ Ε Σ Η 
Κόβω την ψίχα του πεπονιού σε μικρά κομμάτια σε ένα μπωλ, ρίχνω τη ζάχαρη και το αφήνω για 10 ώρες στο ψυγείο, σκεπασμένο με μεμβράνη.
Σήμερα μετέφερα το περιεχόμενο του μπωλ σε κατσαρόλα και το φέρνω σε βρασμό. Δεν χρειάστηκε ξάφρισμα και προσθεσα το ξύδι.

Όπως είχαν μαλακώσει τα κομμάτια, τα έλιωσα με το κυρτό μέρος της κουτάλας των μακαρονιών.  Δεν χρησιμοποίησα το μπλέντερ/ράβδο, γιατί θα πολτοποιούσε πολύ.
Χαμηλώνω την φωτιά στο 2 από το μέγιστο 3 και συνεχίζω το σιγοβράσιμο μέχρι να δέσει η μαρμελάδα. Το σημείο αυτό φαίνεται αν τραβήξουμε το υλικό, με την κουτάλα στην άκρη, να μη επανέρχεται αμέσως. 

Είχα προετοιμάσει αποστειρωμένο βάζο των 750ml, αλλά αυτές οι ποσότητες δεν έβγαλαν παραπάνω από 300 ml, και έτσι το βάζο έμεινε άδειο.........

......μέχρι την επόμενη κατασκευή, που θα γίνει σύντομα, γιατί πέτυχε η γεύση της αρεσκείας μου!
 
από Εδώ