Ποικιλίες από Παραδοσιακές γεύσεις.

Παρακαλώ όποιος έχει κάποια συνταγή απο παραδοσιακό γλυκό ή φαγητό ας μου το στείλει στο nikolaos921@yahoo.grκι εγώ θα το αναρτήσω όπως θα μου το υποδείξει.



Τετάρτη 30 Μαΐου 2012

Γεμιστά λαχανικά!

 

Τι μουσακάς και..."πράσινα άλογα"...Ένα είναι το φαγητό που θυμίζει Ελλάδα το καλοκαίρι...κι αυτό είναι τα...γεμιστά...Υπέροχο,γεμάτο χρώμα και πολύ πολύ υγιεινό...Συνήθως φτιάχνω γεμιστά όταν μπει για τα καλά το καλοκαίρι και τα λαχανικά είναι υπαίθρου και όχι θερμοκηπίου ή όταν είναι έτοιμα τα δικά μας λαχανικά...Φέτος βιάστηκα...Με έπιασαν οι ¨λιγούρες"...Για τη γέμιση βάζω σε ενέργεια τη...φαντασία μου...Πάντως μετά από πολλές δοκιμές έχω καταλήξει σε δύο συνταγές...Η πρώτη προέρχεται από την πεθερά μου-έτσι τα προτιμάει ο άντρας μου -και προτείνει ρύζι,κρεμμύδι,σταφίδες,ντομάτα,λαχανικά,μαϊντανό και τυρί φέτα....Η δεύτερη προέρχεται από το χωριό μου και έχει μπόλικο τραχανά πλιγουρίσιο(στο χωριό μου γεμίζουν τα λαχανικά μόνο με τραχανά και μυρωδικά,εγώ όμως τα έχω συνδυάσει και προσαρμόσει στις δικές μας γεύσεις)και αυτόν-τον τελευταίο- θα παρουσιάσω πιο κάτω...Επειδή το ρύζι που χρησιμοποιώ είναι αναποφλοίωτο και χρειάζεται περισσότερο χρόνο για να βράσει,το βράζω λίγο,πριν το χρησιμοποιήσω στην γέμιση.Η επιχείρηση...γεμιστά,λοιπόν,αρχίζει με μια...κατσαρόλα όπου βράζει νερό... 

Για συνέχεια κάνετε κλικ Εδώ